29 april, 2012

Sakura Festival.

jeg er lige kommet hjem fra Copenhagen Sakura Festival (København Kirsebærblomst Festival) - en festival med sådan ca. alt fra Japan, dvs. en japansk festival. det var virkelig fedt, for der var cosplayere og folk i kimono over det hele. det var - som sagt - virkelig fedt, men jeg har selv været i Japan, og intet i Danmark, vil nogensinde kunne måle sig med det rigtige Japan.

jeg har de sidste par dage prøvet min fars spejlreflekskamera, fordi jeg selv snart skal have et (endelig), og så skal jeg vænne mig til, at det ikke bare er et lille digitalkamera. og jeg kan ligesågodt sige på forhånd, at der er virkelig, virkelig mange billeder, og størstedelen er - efter min mening - meget gode.


et lys.


mine elskede Converse Allstar sko.


Allstar-logo.


min yukatas mønster (yukata = kimono lignende ting, bare mindre fin).


min plante.


mig, der maler. (taget af min far).


nu er resten af billederne fra min tur til København, og til festival.


 togstation.


togskinner.


en blomst.


en kirke.


kirken fra en anden vinkel.


Gefionspringvandet.


kirsebærtræ.


kirsebærblomster.


en meget, meget rusten cykel.


en cykel - igen.


to svaner, som bygger rede (og en blishøne).


festivallen oppefra.


kirsebærblomster.


til festivallen.


en masse cosplayere.


matcha is, også kaldet grøn te is. det smager meget bedre i Japan, det der smagte af yoghurt. føj.


en japansk dans, af en art.


en plakat.


festival.



kirsebærblomster.


Den Lille Havfrue.


Den Lille Havfrue.


Den Lille havfrue.


en gårdsplads.


gæslinger.


dette er en svane, på vej hen for at dræbe en gæsling (jeg så det). R.I.P gæsling.


blomster.


duer.


grøn mand gå, rød mand stå.


 
min is.


vejskilt.


cykler.


håber i kunne lide billederne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar