02 maj, 2012

photo shoot i Hareskoven.

i går (1. maj) var jeg - i modsætning til alle andre - ikke i Fælledparken, men derimod i skoven - Hareskov, for at være helt præcis - for at tage billeder af .. mig og mine veninder (ego, i know). men der er et par gode imellem dem - ikke rigtig nogle virkelig fantastiske af mig, men virkelig mange af mine veninder. jeg er måske kommet til at overredigere dem en smule (ups), men .. det må i lige leve med.


den niceste bil i verden. undskyld til ejerne for manglende censur af nummerplade.


et smukt træ.


hareskoven.

nu er der kun billeder af mig og mine to veninder.


Min veninde Matilde.


Matilde.


Matilde og Cæcilie.


Cæcilie.


Cæcilie.


mig.


mig.

mig med min yukata på.

det var de bedste billeder ud af 421 på én eftermiddag. vi gik lidt amok, må man sige. men det sjove var, at vi skulle klæde om i skoven .. uden nogen sikring imod, at der ligepludselig kom en, og så os.

mine bukser ..

ja. ekstremt hyggelig dag, taget i betragtning af, at vi brugte over 24 timer sammen, uden at leve af andet end krydderboller og pålægschokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar