29 juni, 2012

I'm singin' in the rain.

Lige nu regner det. Stille og lydløst. Før øsede det ned, som om himlen var ét stort brusebad. Jeg skulle selvfølgelig ud i det. Det var fantastisk - som om jeg var et lille barn igen. (og fuuuuck main, det tordner!)
Nu sidder jeg og hører en sang af Twin Atlantic, som hedder "Better Weather" - perfekt til lejeligheden. 
Nu hvor det regner tænkte jeg, at jeg ville ligge billeder ind fra en festival jeg var til for lidt under 1 måned siden - Rock Under Broen Festival (i Middelfart på Fyn = bondeland).

WARNING: Disse billeder er ikke taget af mig, men af min far.

Kato, fuck yeah.

Mig - jeg er yderst lykkelig for det dejlige vejr.

Min søster og mig - er vi ikke søde?

L.O.C.

PEACE OUT. 

Quote of the day: "Spend your life with who makes you happy, not who you have to impress."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar