21 august, 2012

Blog-chapter 2.

Hej, længe siden, ikke? Nåhmen i hvert fald kan jeg åbenbart godt ligge billeder ind nu, selvom der før stod alt muligt kvote-pis?! måske er det pr. måned, eller hvad ved jeg. Jeg vil i hvert fald genoptage min blogging så længe så muligt, og i må meget undskylde, at min blog har været lidt forsømt de sidste par måneder ..


En svane i Tyskland - dårlig grafik, men det var altså lidt halvmørkt.

Gråspurv - Tyskland.

Uoriginalt, men flot.
Det var så billederne for i dag. jeg håber at du nød dem, og at du vil kigge forbi igen.

PEACE OUT! 

Quote of the day: "Maybe I'm not perfect, maybe I'm silly, maybe I'm fucked up, but too bad, that's the way I like it."

1 kommentar:

  1. Sikke nogle skønne billeder.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min nye give away, hvor man kan vinde et par øreringe(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-10.html

    SvarSlet