23 august, 2012

Feriebilleder.

Goddag! I dag er jeg forfærdelig doven, så det bliver nok bare nogle feriebilleder, og ikke så meget tekst.

Dét er en skov i Tyskland, som hedder .. eh .. jeg kan ikke lige huske det, men anyways, så var vi altså inde i en sky. 

Er det bare mig, eller ligner det skoven fra 'Twilight'? 

Jeg elsker virkelig det billede .. jeg synes selv, at det ser lidt professionelt ud, hæhæh.
Det var så dagens billeder. Jeg håber at du nød dem! Jeg vil arbejde mig kronologisk igennem min ferie, så jeg starter og slutter i Tyskland - heldigvis er der ikke så længe til jeg når til Italien, selvom jeg må indrømme, at de bedste billeder jeg fik var i Tyskland.

- Og hvis du er virkelig sød, så tjekker du lige min veninde Matilde's blog (link).

PEACE OUT! 
Quote of the day: "Some people are so poor, that all they have is money."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar