24 juni, 2012

Canterbury.

jeg har for få minutter siden opdaget bandet "Canterbury", og de er virkelig gode .. og trommeslageren er nuttet (og GINGER, aiefhisdhfisd-nice), og han hedder Scott Peters, hvis i nu får lyst til at google ham, heheh. Og deres musik passer faktisk okay godt til den nye lidt hipster-agtige stil, og det er sådan lidt rock-agtigt, men ikke hårdt.


Canterbury - ikke selvtaget.

jeg har også fundet et band, som hedder Twin Atlantic, og forsangeren er skotsk, så hans accent er lige til at spise. og så er guitaristen også pænt lækker .. men bassisten, trommeslageren og forsangeren er også pænt lækre, men han er lige stadiet over (i hvert fald ifølge mig). Han hedder Barry McKenna, og det skal lige siges, at han er klart pænest med langt hår. åh .. og jeg har lige set nærmere på deres udseende, og Sam (forsangeren) er altså også virkelig, virkelig lækker.


Twin Atlantic - ikke selvtaget. (min yndlings er ham nr. 2 fra venstre.)


jeg har også endnu et nyt band; de hedder "Futures" .. deres musik er ikke så hård, faktisk næsten kun pop, men jeg kan lide det alligevel. desuden er forsangen virkelig, virkelig, virkelig lækker (især med langt hår, omg), er du så færdig! resten er bandet er også ret nuttede såeeeeeh .. det rammer nok meget bredt hvad musiksmag angår, så du burde tjekke dem, liggyldigt hvilken smag du har.



Futures - ikke selvtaget (min yndlings er ham den stiller skarpt på, hihih).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar